bàsquet adaptat en cadira de rodes

ENCONTRE AMISTÓS
UA vs CD MURCIA BSR - Diumenge 03/03, 12 h, pavelló poliesportiu UA

INTRODUCCIÓ

La Universitat d'Alacant a través del Servei d'Esports treballa sobre el projecte "d'inclusió esportiva", que pretén ampliar el seu programa d'activitat física dirigida i d'escoles amb diferents modalitats d'esports adaptats i inclusius.

Presentem el bàsquet adaptat en cadira de rodes, que està dirigit a aquelles persones que presenten diversitat funcional de la comunitat educativa de la UA (PAS, PDI i alumnat), a més d'altres associacions.

Amb l'objectiu general de promocionar aquesta activitat, durant el present curs tindrà un caràcter gratuït.

OBJECTIUS bàsquet en cadira de rodes

Oferir la possibilitat, a persones que presenten diversitat funcional que es desplacen amb cadira de rodes, d'iniciar-se en una activitat física-esportiva i d'obtenir els beneficis que ofereix aquesta, afavorint la inclusió en la vida habitual.

PARTICIPANTS

Persones a partir de 16 anys, que pertanguen al col·lectiu del PAS, PDI i alumnat de la UA, i altres associacions i col·lectius de persones amb diversitat funcional d'Alacant que es desplacen en cadira de rodes.

INSCRIPCIÓ

Contacte: José Antonio Rodríguez, Tècnic de Competició i Promoció Esportiva del Servei d'Esports.

Envia un correu electrònic a rodriguez@ua.es amb les següents dades personals, juntament amb una fotocòpia del DNI:

• Nom i cognoms
  • DNI
  • Domicili
  • Data de naixement
  • Breu currículum esportiu, en el cas que haja practicat algun esport

DATES I HORARIS

De l'1 d'octubre al 31 de maig - Pista exterior de bàsquet