Campionat Autonòmic d'Esport Universitari

MEMÒRIA curs 2016-17

PREMIS FUNDACIÓ TRINIDAD ALFONSO PER A ESPORTISTES UNIVERSITARIS

PREMIS EXTRAORDINARIS (1 de femení i 1 de masculí per a les 7 universitats en conjunt)

La Fundació Trinidad Alfonso, a través de la Universitat Jaume I en representació del CADU, convoca 2 premis extraordinaris (femení i masculí) per als/per a les millors esportistes titulats/ades de les 7 universitats valencianes que hagen finalitzat els seus estudis de grau o primer i segon cicle amb millors qualificacions, compaginant-los amb l'esport d'alt nivell.

PREMIS PER UNIVERSITATS (1 de femení i 1 de masculí per cadascuna de les 7 universitats)

La Fundació Trinidad Alfonso convoca 2 premis (femení i masculí) per cadascuna de les 7 universitats valencianes per als/per a les millors esportistes que compaginen la vida acadèmica amb l'esport de competició.

logo CADU

UniEsportCV

Campionat Autonòmic d'Esport Universitari

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464