Objectiu Alpamayo

Dimecres 20 de novembre, a les 19 hores, en el saló d'actes de la Facultat d'Educació.

Projecció del documental "Objectiu Alpamayo" i posterior xarrada de Juan Agulló Artero, on explicarà l'experiència viscuda en l'ascensió en estil alpí, al Nevat Alpamayo per la paret sud-oest.

Amb una altitud de 5.947 metres i parets de 500 metres de pur gel i inclinacions de 85º, l'Alpamayo (serralada dels Andes - Perú), conegut localment com Shuytu Rahu, està considerat com una de les muntanyes més belles del món.

Juan Agulló farà una petita presentació prèvia a la projecció per a situar a les i els assistents i en finalitzar el vídeo, es farà un col·loqui amb la participació de tots els integrants de l'expedició.

Objectiu Alpamayo