bàsquet adaptat en cadira de rodes

bàsquet adaptat 1
bàsquet adaptat 2
bàsquet adaptat 3
bàsquet adaptat 4
bàsquet adaptat 5

INTRODUCCIÓ

Emmarcada en el Programa d'Esport Inclusiu del Servei d'Esports de la Universitat d'Alacant presentem l'activitat de Bàsquet en Cadira de Rodes.

Activitat en la qual poden participar persones amb capacitats diferents, tant de la comunitat universitària de la UA (PDI, PAS i alumnat) com d'associacions i altres col·lectius d'Alacant.

CONTINGUTS

Les persones inscrites podran practicar aquesta modalitat esportiva, participant en els entrenaments setmanals per a la seua iniciació i perfeccionament que inclouen condicionament físic.

L'activitat es dinamitza amb encontres amistosos contra seleccions universitàries i en competicions de caràcter no oficial, disputant partits contra escoles de clubs de bàsquet en cadira de rodes.

DATES, HORARIS I LLOC

De l'1 d'octubre al 31 de maig

Dimarts i dijous, de 17 a 19 h

Pista central del pavelló poliesportiu de la UA