Proposta de cursos de formació en activitats esportives

Convocatòria per al curs acadèmic 2017-2018 (BOUA, --/--/--)

Per a més informació: ofi.esport@ua.es

Abans d’omplir el formulari tinga preparats els següents documents que haurà d’adjuntar:

1. Estructura del curs (preferiblement document de text: doc, docx, odt). Programa detallat amb el contingut següent:
    1. Denominació del curs
    2. Nombre d'edicions per al curs acadèmic
    3. Introducció
    4. Contingut del curs
    5. Objectiu
    6. Data d'inici i fi (en cas de més d'una edició, especificar dates i horaris de cadascuna)
    7. Horari
    8. Lloc de realització (extern, intern o tots dos). En cas d'utilització d'espais en el Campus de Sant Vicent especificar les necessitats d'aules per a teoria i per a pràctica. Per a pràctiques veure sales i instal·lacions esportives
    9. Tipus d'avaluació i control a l'alumnat
    10. Nombre mínim i màxim d'alumnat
  2. Solvència del o la proponent (persona física o jurídica):
    1. Tècnica: relació de cursos de formació esportiva realitzats que incloga, com a mínim, les dates, durada, lloc, destinatari dels mateixos i professorat que els va impartir (preferiblement document de text: doc, docx, odt).
    2. En el cas que el proponent siga persona jurídica haurà d'aportar certificats d'estar al corrent en els seus pagaments amb la Seguretat Social i Hisenda Pública.
  3. Breu currículum de cada professor o professora amb docència en el curs si és alié a la Universitat d'Alacant (Màxim 1 fulla A4: doc, docx, odt) i còpia de la titulació acadèmica i/o professional relacionada amb la impartició del curs.

Per a establir les dates i hores del curs, per favor, consulte el calendari acadèmic aprovat pel Consell de Govern de la Universitat d'Alacant per al curs 2017/2018: BOUA

FORMULARI

LLISTAT DEFINITIU DE CURSOS SELECCIONATS

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464