Presentació d'equips UA

Cent cinquanta esportistes federats representaran a la Universitat d'Alacant en competicions regionals i nacionals

Equips Federats UA

Aquest matí el MUA ha acollit l'acte de presentació dels esportistes i del nou espot de l'Equip de Futbol Sala Femení

3 d'octubre de 2012.- La Universitat d'Alacant ha presentat aquest matí als seus esportistes federats que representaran a la institució en les competicions regionals i nacionals d'aquesta temporada, amb un multitudinari acte que ha reunit a uns cent cinquanta esportistes, a més d'entrenadors, patrocinadors i personal de comunitat universitària. Aquest esdeveniment forma part dels actes de Bienvenida a la UA 2012.

El rector de la UA, Manuel el Palomar, i el vicerector de Cultura, Esports i Política Lingüística, Carles Cortés, han donat la benvinguda i han presentat als equips en un esdeveniment que, per primera vegada, reunia a tots els esportistes federats de la UA.

Després de les paraules de benvinguda del rector, el vicerector Carles Cortés, ha reiterat el ferm compromís de suport a l'esport de la Universitat com a pilar fonamental de formació integral dels estudiants i de la comunitat universitària. Seguidament, el vicerector ha presentat als 12 equips federats, integrats per Futbol Sala Femení, Atletisme, Handbol Masculí, Futbol Masculí, Orientació, Reme Masculí i Femení, Rugbi Masculí i Femení, Triatló, Voley Platja i Voley Femení.

David Cano (representant de l'equip de Futbol) Isidre Martínez (Handbol), Noelia Tomás (Futbol Sala Femení) Maria del Mar Jover (Atletisme) i Francisco Marque Rierol (Voley Platja) han dirigit unes paraules als assistents com a representants dels esportistes, en les quals han desgranat la seua experiències esportives i han coincidit a destacar l'aportació positiva de l'esport universitari en les seues vides.

L'acte ha finalitzat amb una fotografia de grup i amb la presentació de l'Espot de l'equip de futbol sala femení de la UA per a la nova temporada 2012-2013.

L'Espot titulat "Em criden coneixement", ha comptat amb la col·laboració del rector qui apareix en la producció realitzada per Paco Mógica (El Taller Visual), a qui Manuel Palomar ha volgut agrair la seua contínua dedicació i suport al Futbol Sala Femení de la UA.

L'espot pot visionar-se en la següent adreça: