ajudes esportistes federats alt nivell

La Universitat d’Alacant (UA), conscient del paper que fa en la societat actual en la qual s’integra, ha assumit el compromís de fomentar l’esport en tots els seus àmbits, i estructurar un model d’esport de competició (com a fenomen social d’una notable influència) basat en principis i valors de les seues polítiques de compromís social.

Per a això, la UA promociona i desenvolupa projectes d’alt nivell a llarg termini que permeten donar estabilitat i estructura als seus equips de competició (competició federada de categoria nacional o equiparable), i així garanteix i facilita la participació d’esportistes d’alt nivell en aquests equips així com la seua conciliació amb la formació acadèmica.

Els equips de la Secció Esportiva de la UA (SEUA) tenen la consideració d’alt nivell segons esport, categoria, rellevància, i interès de la mateixa universitat pels valors que transmeten, i coadjuven a la concreció d’objectius transversals d’acord amb els objectius estratègics de la UA. Per a aconseguir aquesta finalitat, es doten amb esportistes que permeten tenir plantilles estables i d’acord al nivell de la competició i la categoria en què estiguen compromesos a participar cada temporada.

Per a aquestes i aquests esportistes, a més dels drets establits en el Reglament per a la Promoció i Suport a l’Esportista Universitari, la UA convoca ajudes en espècie amb la finalitat d’atendre les seues necessitats d’allotjament i manutenció, i ajudes econòmiques que cobrisquen despeses bàsiques de la seua participació en la competició federada, a través del Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües en l’exercici de les seues competències i d’acord amb l’article 1 del Reial Decret 2069/1985, sobre articulació de competències en matèria d’activitats esportives universitàries.

CONVOCATÒRIA CURS 2017-18

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464