ajudes esportistes federats alt nivell

La Universitat d'Alacant, conscient del paper que exerceix en la societat actual en la qual s'integra, ha assumit el compromís de fomentar l'esport en tots els seus àmbits, estructurant un model d'esport de competició -com a fenomen social de notable influència- basat en principis i valors de les polítiques de compromís social que té la nostra institució.

Tot açò amb la finalitat de promocionar i desenvolupar projectes esportius d'alt nivell que permeten donar estabilitat i estructura als equips de competició de la Universitat d'Alacant -competició federada de categoria nacional i autonòmica- i així garantir i facilitar la participació d'esportistes d'alt nivell en els nostres equips i la seua conciliació amb la formació acadèmica.

Així doncs, els equips de la "SECCIÓ ESPORTIVA UNIVERSITAT D'ALACANT" tenen la consideració d'alt nivell segons esport, categoria, rellevància, i interès de la pròpia Universitat pels valors que transmet, i coadjuven a la concreció d'objectius transversals d'acord amb els objectius estratègics de la Universitat d'Alacant. Per a aconseguir aquesta fi, es doten els equips amb esportistes que permeten tenir plantilles estables i concordes al nivell de la competició i categoria en la qual està compromès a participar cada temporada.

Per tot l'exposat i atenent les necessitats de les i els esportistes (no residents a la ciutat d'Alacant i la seua comarca) d'allotjament, manutenció i ajudes que cobrisquen les seues despeses bàsics, el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües en l'exercici de les seues competències i d'acord amb l'article 1 del Reial Decret 2069/1985, sobre articulació de competències en matèria d'activitats esportives universitàries, resol concedir les següents ajudes:

• RESOLUCIÓ VICERECTORAL per la qual es concedeixen ajudes dins del programa de suport a l'esport federat d'alt nivell per a jugadores i jugadors de la Universitat d'Alacant. 4 de novembre de 2016
    • RESOLUCIÓ VICERECTORAL per la qual es concedeixen 2 noves ajudes dins del programa de suport a l'esport federat d'alt nivell per a jugadores i jugadors de la Universitat d'Alacant. 15 de febrer de 2017

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464