ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Desembre, 2011

• entrada pavelló

HORARIS NADAL 2011

• activitats físiques

HORARIS ACTIVITATS FÍSIQUES MENSUALS (26/12/11 - 05/01/12)

Com a norma general, es mantenen les classes que es troben dins de l'horari d'obertura de les instal·lacions esportives (de 09:00 a 20:00 h). Consulta els horaris de Nadal.

En el cas de les activitats que estan fora d'aquesta franja horària, l'alumnat podrà assistir a qualsevol classe de la mateixa activitat que estiga dins del citat horari d'obertura.

Es modifiquen les següents:

KUNGFU 2 (21:00 a 22:30): es realitzarà de 18:30 a 20:00 h

SPINNING 1 i ZUMBA (08:00 a 09:00): s'impartirà de 09:00 a 10:00 h

SPINNING 3 (20:00 a 21:00): s'efectuarà dilluns i dimarts, de 17:30 a 19:00 h

TAI-TXI 2 (20:00 a 21:00): es durà a terme dimecres i divendres, de 19:00 a 20:00 h

• Dimecres, 21
  • entrada pavelló

TANCAMENT VESTIDORS PAVELLÓ

Dilluns, 02/01/12, de 9 a 12 h

Treballs de manteniment per hipercloració

INTEGRANTS EQUIP ORIENTACIÓ 2012

REUNIÓ EQUIP: DIJOUS, 22/12/11, 20:30 h

• fotonoaecc

La UA i l'AECC presenten junts un espot contra el càncer.

"Junts contra el càncer" és el lema de l'espot publicitari que la Universitat d'Alacant i l'Associació Espanyola Contra el Càncer. L'espot, titulat "El repte", aborda la història de dues dones davant dos grans reptes, la lluita contra el càncer i l'ascens a primera divisió.

• Dilluns, 19

La Universitat d'Alacant guanya la tradicional travessia nadant de la Copa de Nadal en la platja del postiguet a Alacant

En categoria Masculina Ognjen Stojanovic va obtenir la victòria absoluta en la classificació general, Esteban García Mariño, ocupe el segon lloc, Fran Calvo elº 3 i Alejandro Javaloyes laº 4 posició. Tots ells pertanyents al programa de tecnificació de la Universitat d'Alacant i la Federació de Triatló de la Comunitat Valenciana.

En categoria Femenina Nuria Morrio va obtenir la victòria en la categoria absoluta, Ana Valera la segona posició i en tercera posició entre Alba Traver, les tres triatletas de la UA.

El primer objectiu de la temporada s'ha complit i ara els triatletas es preparen per a la seua concentració de nadal en el Centre d'Alt Rendiment de Sierra Nevada.

• Divendres, 16

Copa nadant Nadal d'Alacant

Diumenge que ve 18 de desembre debuta l'equip de Triatló de la Universitat d'Alacant, en la travessia nadant de la COPA DE NADAL D'ALACANT. Es produeix el debut en competició de les noves estreles de l'equip: el triatleta Servio internacional Ognjen Stojanoviae, en el seu camí de preparació per als Jocs Olímpics de Londres 2012, Nuria Morrio, 7º en el Campionat d'Espanya o Andreu Ferrerairo 10º en el Campionat d'Espanya junior. Esteban García Mariño, intentarà repetir la seua victòria del passat any per a la Universitat d'Alacant en categoria absoluta i donar el salt al primer lloc de la general. La cita serà diumenge que ve en la platja del Postiguet a les 11h, on els participants desafiaran el fred nadant 2000 metres.

• Dimecres, 14
  • cadu

5ª Jornada Campionat Autonòmic d'Esport Universitari - UA - UMH

Avui es disputa la cinquena jornada del campionat que enfronta a les dues universitats de la província, Universitat Miguel Hernández contra la Universitat d'Alacant.

A partir de les 11:00h en les instal·lacions de la UA tindran lloc els partits de Voleibol femení, Voleibol masculí, Rugbi, Handbol masculí i Handbol femení en el Pavelló Municipal de Sant Vicent del Raspeig.

En les instal·lacions de la UMH tindran lloc els partits de Futbol, Futbol sala masculí, Futbol sala femení, Bàsquet masculí i Bàsquet femení.

• Dilluns, 12
  • fotonoticiascultura

Primer Trofeu Nadal (PAS-PDI) Bàsquet UA - UMH

El pròxim dia 19 de desembre, el Centre de Tecnificació d'Alacant acollirà el Primer Torneig de Nadal de Bàsquet entre personal de la Universitat d'Alacant i de la Universitat Miguel Hérnandez d'Elx. El partit començarà a les 15,30 hores, en les pista central del Centre de Tecnificació, i compta amb la col·laboració de Club Bàsquet Lucentum d'Alacant. Es tracta d'una primera experiència que convoca al PAS i el PDI d'ambdues institucions, representada en aquesta ocasió pel Secretariat de Cultura en el cas de la UA, en el marc d'activivades conjuntes, en una aposta per reeditar un clàssic tradicional del bàsquet.

L'equip representant de la Universitat d'Alacant serà "SECRETARIAT DE CULTURA"

• activitats físiques

ACTIVITATS FÍSIQUES MENSUALS

INSCRIPCIONS GENER-MARÇ

- Renovacions trimestrals: de l'1 al 15 de desembre (únicament per als inscrits trimestralment en el període anterior)

- Inscripcions trimestrals: des del 16 de desembre

- Inscripcions mensuals: des del 23 del mes anterior

• equip mitja marató

INSCRITS MITJA MARATÓ ASP 18/12/11

• Divendres, 9
  • fotonoticiaholanda

Preparant Londres 2012 en la UA

En el camp d'hoquei de la UA es pot gaudir del millor Hoquei Femení amb la selecció holandesa d'hoquei herba. Preparant Londres 2012

• Divendres, 2

Resultats de la 4ª jornada CADU

En la 4ª jornada CADU la UA s'enfrontava a la UCH.

En tots els encontres el resultat ha sigut favorable per als equips de la nostra universitat.