ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Gener, 2012

• Dimarts, 31
  • ligasinternas

LLIGA INTERNA VÒLEI PLATJA - INSCRIPCIONS FINS AL 29/02

Nou termini d'inscripció per a la lliga interna de vòlei platja, del 31/01 al 29/02

• Dilluns, 30
  • Esport en la UA

Entrades per a la comunitat universitària CB. LUCENTUM - BANCA CÍVICA Domingo, 5 de febrer, 12.30

Entrades a 10€ per a la Comunitat Universitària.
    El CB. Lucentum ha reservat un nombre limitat d'entrades a 10€ (rebaixa del 50%) per a la Comunitat Universitària, per al partit que l'equip disputarà contra Banca Cívica diumenge que ve.

Per a adquirir-les cal dirigir-se:

• Oficina de Relacions Internacionals de l'Escola Politècnica. En Politècnica IV al costat de consergeria.

DIMARTS 11:00h-13:00h

DIMECRES 11:00h- 13:00h

DIJOUS 16:00h- 18:00h

• Laboratori de Materials , Politècnica 3, planta baixa:

DIJOUS 9:00h- 13:00h

DIVENDRES 9:00h- 13:00h

• Futbol sala femenino

Resultats de les competicions del cap de setmana dels equips UA

A més dissabte passat es va disputar el XI Campionat d'Espanya de Remoergómetro, on els esportistes de la UA van obtenir excel·lents resultats:

En categoria Sub 23 fememina

- Elena Elvira Soler (8ª)

- Nuria Pérez Requena (9ª)

I en categoria asoluto masculí, Luis Vaquero Esteve (12º)

En categoria Sub 23 fememina

- Elena Elvira Soler (8ª)

- Nuria Pérez Requena (9ª)

I en categoria asoluta masculí, Luis Vaquer Esteve (12º)

• Divendres, 27

El futbol sala femení de la UA es reforça amb la internacional Txitxo

L'equip de futbol sala femení de la Universitat d'Alacant ha arribat a un acord amb la jugadora internacional de la selecció espanyola Lorena Rubio (coneguda en el món del futbol sala com Txitxo), perquè passe a engrossir les files del conjunt universitari. Diplomada en Magisteri d'Educació Física per la Universitat d'Alacant, la jugadora torna a la UA amb la intenció de progressar en els seus estudis i realitzar el grau, per la qual cosa el club la contempla com un fitxatge de futur que segur farà créixer al grup.

Txitxo està considerada una de les millors jugadores del moment. Ha sigut internacional amb la selecció espanyola i posseeix un ampli palmarès: 5 lligues, 2 Copes, 2 Supercopas, una copa intercontinental en la màxima categoria. Segons els tècnics del conjunt universitari, "es tracta d'una jugadora d'equip, amb una gran qualitat tècnica a nivell individual i una excel·lent capacitat tàctica". El nou fitxatge no és una desconeguda per a l'equip de la UA amb qui ja ha jugat en diversos tornejos universitaris.

Lorena Rubio va patir una operació de menisco abans de Nadal el que li va impedir participar en el mundial de Brasil. Recentment arribada a Alacant, ja treballa amb l'equip de fisioteràpia de l'equip per a recuperar-se com més prompte millor i poder incorporar-se de ple a les files de Carlos Navarro.

• Dijous, 26
  • karate

CONVOCATÒRIA EQUIP KARATE

Dissabte, 25 de febrer, a les 10:00 h., pavelló UA

• Esport en la UA

Publicades les fotos dels participants de l'equip de la UA en la Mitja Marató d'Alcoi

EQUIP DE CAMP A TRAVÉS

Si vols formar part de l'equip CADU, que competirà a València el pròxim 15/02/12:

- emplena aquest formulari

- i envia-ho a ligasinternas@ua.es abans del 29/01/12

• Dimecres, 25
  • piscina

TANCAMENT PISCINA

• Fins al 23/03:
      • Els dimarts, de 09 a 10 h - tancats tots els carrers
      • Els dimarts, de 10 a 12 h - tancats 4 carrers
      • Els divendres, de 09 a 12 h - tancats 4 carrers

Pots consultar la disponibilitat a través d'una nova aplicació web

• piscina

CONSULTAR DISPONIBILITAT PISCINA PER A BANY LLIURE

Nova aplicació web que et permetrà saber si la piscina està tancada, o si hi ha carrers reservats (cursos, activitats, etc.) que no estaran disponibles per al bany lliure.

• Dimarts, 24
  • cursos crèdits

CURS MONITOR DE CICLE INDOOR

MODIFICACIÓ DE DATES I HORARIS

Consulta el programadel curs per a veure les noves dates i horaris

• Dilluns, 23

Nuria Morrió, plata en el Campionat d'Espanya de Triatló d'hivern

La triatleta de la Universitat d'Alacant Nuria Morrió ha guanyat la medalla de plata en la categoria sub-23 en el Campionat d'Espanya de Triatló d'hivern, disputat en Jaca (Osca). Andreu Ferrairo, ha ocupat la 5ª posició en la categoria junior.

• Dijous, 19
  • activitats físiques

DANSA ORIENTAL - ACTIVITAT FÍSICA MENSUAL

NOVA ACTIVITAT a la qual ja pots inscriure't. Descripció

DIES: dilluns i dijous

HORA: de 14:00 a 15:00

PREU: 24 €/mes

• asua mini

CONFERÈNCIA 'AL FILO DE LO IMPOSIBLE'

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA (al Servei d'Esports o per internet)

Consulta com et pots inscriure en: http://sd.ua.es/va/sd/formularis-i-inscripcions.html

10/02/12, 19 h. Saló de Graus - Facultat de Dret UA

Impartida per la directora i un operador de càmera del programa de TVE "Al Filo de lo Imposible"

• Dilluns, 16
  • hoquei

HOQUEI - SELECCIONES ABSOLUTES MASCULINES D'HOLANDA I IRLANDA

Consulta els horaris d'entrenaments i partits, que se celebraran a la UA entre el 17 i el 24 de gener

• Dimecres, 11

I Regata Promoció Reme Olímpic

• Dilluns, 9

Taxes d'instal·lacions esportives per a 2012

El passat 16 de desembre el Consell de Govern va informar favorablement el projecte de pressupostos de 2012 de la Universitat d'Alacant, on es modifiquen les taxes per al lloguer de les instal·lacions esportives i dels preus de Targeta Esportiva Universitària per a l'any 2012.