ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Gener, 2013

Notícies publicades en Gener, 2013
  • Dijous, 31

Publicat l'equip de tennis de taula que participarà en el pròxim CADU

GUILLERMO LLOBREGAT OÑATE, SOPHIE MACIAS, NOELIA CRISTINA DE ESPAÑA GARCIA y FERNANDO MARIA SAURA seran els representants de la UA en el pròxim Campionat Autonòmic d'Esport Universitari que tindrà lloc a València el pròxim 13 de febrer organitzat per la Universitat Cardenal Herrera.

• Dimarts, 29

Última hora: Equip universitari de Natació de la UA

Per raons tècniques solament podran participar en el CADU aquells esportistes que tinguen en vigor la llicència federativa de natació. Tots els esportistes que complisquen aquest requisit han de comunicar la intenció de participar abans del pròxim dimecres 31 de gener en el Servei d'Esports.

• fotonoticiajovenes reporteros

2º Programa joves reporters en la Universiada de Kazan

FISU presenta elº 2 seminari joves reporters en cooperació amb el comitè d'organització de la 27 Universitat d'Estiu de Kazan i AIPS (International Sports Press Association).

2 joves periodistes esportius o estudiants de periodisme per continent (1 xic i una xica) seran seleccionats per la Federació Internacional d'Esport Universitari per a participar en aquest programa en la pròxima Universiada de Kazan.

El termini per a rebre les candidatures acaba el 15 de març.

• Dilluns, 28
  • ligasinternas

LLIGUES INTERNES DE PÀDEL I TENNIS

Donaran començament a partir del 4 de febrer.

Pots consultar els calendaris en Campus Virtual, (Altres Serveis>>Deportes>>Lligues Internes), o en http://www.deportes.ua.es/ligasinternas

• Dijous, 24
  • Belgica-seleccion

La selecció Belga d'hoquei en la UA

Del 29 de gener al 6 de febrer la selecció masculina d'hoquei herba belga es concentrarà a Alacant i realitzaran entrenaments en les instal·lacions de la UA.

• Divendres, 18
  • HermanoMayorVP

L'equip de Voley Platja Femení de la UA participa en el programa "Hermano Major" de "Cuatro".

El programa "Hermano Major" de la cadena de televisió "Cuatro", presentat per Pedro García Aguado, va sol·licitar la col·laboració de l'equip de Voley-Platja Femení de la Universitat d'Alacant, per a l'enregistrament d'un dels capítols de la nova temporada del programa que comença a emetre's avui.

• pista pàdel

Convocatòria selecció equips universitaris Pádel i Tennis

El pròxim 7 de febrer tindrà lloc la selecció dels equips que participaran en les competicions universitàries 2013, CADU i CEU.

Les proves es realitzaran en les respectives pistes d'11 a 13h.

• Dimecres, 16

Nou curs: INICIACIÓ A REVIT ARCHITECTURE

Nou curs de crèdits de lliure elecció:

INICIACIÓ A REVIT ARCHITECTURE, el programa informàtic dels arquitectes d'Europa.

Dirigit a arquitectes i enginyers. L'esponsor de l'equip de futbol sala femení de la UA, Alacant Arquitectura i la Universitat d'Alacant organitzen del 28 de gener al 10 de febrer de 17 a 21:30 h.

Crèdits: 2

Hores: 20

Preu: 100€ (UA), 150 € (NO UA)

Pots consultar el programa en el següent enllaç: Programa

Inscripcions a través del Campus Virtual o en el Servei d'Esports.

• Dimarts, 8
  • cursos crèdits

Qualificacions i data de la prova de recuperació del curs de Monitor de Pilates

S'ha publicat la relació d'aptes i no aptes del curs de Monitor de Pilates.

S'informa que la data de recuperació de la prova serà el pròxim 12 de gener de 2013 en la Sala d'Aeròbic a les 11:00.

Es realitzaran conjuntament les proves dels cursos de Monitor de Pilates i Instructor de classes de tonificación dirigida i funcional training.

També es recorda als alumnes del curs de Monitor de Pilates que les dues últimes classes seran el divendres 11 de gener i el sabado 12 de gener en les instal·lacions esportives de la Universitat.

• Dimarts, 1
  • preferente

II Torneig de Nadal de Futbol Veterans Universitat d'Alacant

Triangular entre els veterans dels equips de la Universitat d'Alacant, Hèrcules C.F. i Alacant C.F.

Dia: 5 de gener

Lloc: Instal·lacions UA