ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Desembre, 2014

• Divendres, 12
  • futbol federat

FUTBOL EN NADAL

L'equip de futbol de la UA participarà aquest Nadal en els següents esdeveniments:

- 1a Marató Solidària de Futbol Nadalenc "Ciutat d'Alacant", dissabte 27, 10:00 h

- Trofeu Amaro González, diumenge 28, 16:30 h

Tots dos se celebraran a la "Ciutat Esportiva Antonio Solana" (Ctra. de Villafranqueza)

• Dimecres, 10
  • activitats físiques

ACTIVITATS FÍSIQUES MENSUALS - HORARIS EN NADAL

Consulta quines classes s'impartiran en el període nadalenc (del 24/12 al 06/01).

L'alumnat podrà assistir a l'horari de la seua activitat que preferisca, independentment d'aquell en el qual estiga inscrit.

• futbol sala femení federat

COMENÇA EL V TORNEIG MUNDIAL FEMENÍ FUTSAL 2014

La selecció espanyola, de la qual forma part la jugadora de la UA Amelia Romero, debuta avui en el mundial enfrontant-se a l'amfitriona: Costa Rica vs Espanya.

D'altra banda, en el partit inaugural, Japó vs Portugal, estarà present la també integrant de l'equip de la UA Chikage Kichibayashi.

Pots veure les trobades en directe en http://www.iclicktelevision.com/futfem.html

• voleibol femení federat

LA UA CAPDAVANTERA EN PRIMERA DIVISIÓ FEMENINA DE VOLEIBOL

Després de 8 jornades disputades, l'equip de voleibol femení de la Universitat d'Alacant aconsegueix el primer lloc de la Primera Divisió Femenina Grup B Sud, guanyant a domicili al, fins llavors, capdavanter de la categoria: Elche CFV 1 - 3 CDUA

CLASSIFICACIÓ

• Dimecres, 3
  • Actualitat Universitària

Vectalia aposta per l'esport universitari i es converteix en patrocinador Club Esportiu Universitat d'Alacant

El rector de la Universitat d'Alacant, Manuel Palomar i, Antonio Arias Paredes, en representació del Grup Vectalia, han signat aquest matí un nou conveni amb el qual consoliden la col·laboració que mantenen ambdues institucions des de fa diversos anys. En concret, gràcies al nou acord ratificat avui, Grup Vectalia es converteix en nou patrocinador del Club Esportiu UA en una ferma aposta d'aquesta entitat per recolzar i promocionar l'esport universitari de la UA.

• SPA

TANCAMENT TEMPORAL DE JACUZZI

No es podrà fer ús del jacuzzi fins a un altre avís.

La resta de la zona spa (dutxes de contrast, pediluvi, sauna de vapor i sauna finlandesa) continua en servei.

• Dimarts, 2
  • selecció espanyola absoluta masculina hoquei

CONCENTRACIÓ SELECCIÓ ESPANYOLA ABSOLUTA MASCULINA

Concentració tècnica que es realitzarà a la Universitat d'Alacant, del 15 a 21 de desembre.

La selecció d'hoquei d'Espanya s'enfrontarà a la de Polònia com a preparació de la World League Round 3 d'Argentina: dimecres 17 i divendres 19, 15 h. Diumenge 21, 12 h.

ENTRADA GRATUÏTA

• Dilluns, 1

ESCOLES ESPORTIVES

Obert el termini d'inscripció per al trimestre gener-març