ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Abril, 2016

• Dijous, 28
  • logo escola estiu

ESCOLA D'ESTIU 2016

Amb data 26/04/16 s'ha publicat la convocatòria de l'Escola d'Estiu (correcció d'errors)

SOL·LICITUD fins 20/05/16, 14 h     WORD  /   PDF (1r descarrega-la en el teu ordinador i després emplena-la)

• Dimecres, 27

XXVII Trofeu Ajuntament d'Alacant

Al millor esportista alacantí 2015

Categories: Absoluta, Promeses, Discapacitats, Entitats o empreses

• Dimarts, 26
  • acte_reconeixement

Convocatòria d'Ajudes a Esportistes Universitaris d'Alt Nivell (DAN)

Publicada en el BOUA el 26 d'abril de 2016

Termini de presentació de sol·licituds: del 27 d'abril al 20 de maig de 2016

• logo escola estiu

ESCOLA D'ESTIU 2016

Amb data 26/04/16 s'ha publicat la convocatòria de l'Escola d'Estiu

Sol·licitud (fins 20/05/16, 14 h)

• activitats físiques

ACTIVITATS FÍSIQUES DIRIGIDES

Inscripcions per al mes de MAIG

TERMINI: del 23/04 al 05/05

FORMA

• FSF selecció espanyola

Convocatòria Selecció Nacional Futbol Sala Femení

Amb motiu del VII Torneig Internacional Amistós de Futbol Sala Femení, que es disputarà a Moscou (Rússia), del 6 al 10 de maig, han sigut convocades les jugadores de l'equip de la UA Sara Navalón Beneyto, Jennifer Pedro de Blas, Ana Mª Pino Cabrera i Mª Ángeles Pino Cabrera

• Divendres, 22

VÍCTOR PÉREZ EN LA TITAN DESERT

Víctor Pérez, component de l'equip d'orientació de la UA, diumenge que ve inicia aquesta competició que consta de 6 etapes. Les 2 primeres es disputen en la província d'Ifrane, en el Mig Atles, i les 4 restants en el desert marroquí.

La "Gaes Titan Desert by Garmin" està destinada als amants de la bicicleta, de l'esport i del sacrifici. És la carrera de la superació personal i del repte individual.

Els 414 participants d'aquesta edició s'enfrontaran al desert, a la calor, a la distància... en les pitjors condicions imaginables.
    ¡Molt ànim, Víctor!

• Dimecres, 20
  • Samarreta blau fosc i taronja p

TENDISCA ROBA ESPORTIVA

Demà, dijous 21, la tenda estarà tancada en el seu horari de vesprada (17 a 19 h)

• Dilluns, 18
  • senderismo

RUTES DE SENDERISME 2015-16

FAR DE SANTA POLA - Dissabte, 21 de maig (RUTA NOCTURNA)

Inscripcions del 21/04 al 18/05

Informació important a tenir en compte

• Dimecres, 13
  • Nutrició Estil Vida

Jornada Nutrició i Estil de Vida de l'Esportista

Divendres 15 d'abril, 11:45 h, Saló d'Actes de l'Aulari II.

Si ets esportista, aficionat a l'esport o simplement ixes a córrer una vegada al mes i et preocupes per portar una vida activa t'interessarà assistir a aquesta jornada. Professionals de la nutrició i de l'esport explicaran com l'alimentació i l'estil de vida influeixen positivament en el rendiment i la salut.

I si vols córrer la "Beer Runners (13:30 h)" inscriu-te a les 11:30 h a l'Aulari II. Als 100 primers se'ls regalarà una samarreta tècnica.

Entrada lliure, limitada a l'aforament de la sala

• ligasinternas

FASE FINAL LLIGA INTERNA DE BÀSQUET

Publicats els CALENDARIS PROVISIONALS de la fase final de BÀSQUET

Poden patir modificacions. Consulta'ls de forma periòdica

• Dimarts, 12
  • orientació federat 2

Campionat d'Espanya d'Orientació

L'equip d'orientació de la UA ha saldat la seua participació en el Campionat d'Espanya d'Orientació, celebrat a Pontevedra del 24 a 27 de març, amb l'obtenció de les següents medalles:

Llarga distància

2a Ana García Domene (F-21B)

2a Nuria Caus Pertegaz (F-40)

2n Santiago Del Moral Durá (M-60)

Mitja distància

1er Sergio Mérida Sanchís (M-21A)

3er Javier Montiel Bonmatí (M-35B)

Relleus

1er Santiago Del Moral Durá (veterans C masculí) al costat dels germans Antonio i Jesús Gil Poveda

• Dilluns, 11
  • Xarxa Vives

La UA guanya el III Campionat Universitari de Carreres d'Orientació Xarxa Vives

L'equip guanyador està compost per Natalia Gurchenkoba, Violeta Feliciano, Teemu Niskanen, Sergio Mérida, Borja Vila, Iván Ramal, Samuel Catalán i Javier Montiel.
    En categoria femenina, s'ha repetit la classificació en mitjana i llarga distància, amb Natalia i Violeta en 1a i 2a posició.
    En masculina, hegemonia absoluta en ambdues distàncies, amb Teemu, Sergio i Borja al podi.
  • Workshop Olympus

WORKSHOP OLYMPUS - UNIVERSITAT D'ALACANT

El projecte OM-D d'Olympus, proposa, a través d'una sèrie de tallers dirigits per professionals reconeguts en les diferents disciplines fotogràfiques (paisatge, retrat, artística, publicitària, subaqüàtica, etc...), presentar als participants la dinàmica pròpia de cadascuna d'aquestes especialitats.

Així mateix, els Workshops Olympus, permeten presentar les prestacions, flux de treball i versatilitat de la gamma OM-D en cadascun d'aquests ambients disciplinaris.

La Universitat d'Alacant, a través de la seua secció d'Activitats Subaqüàtiques (ASUA), serà seu del pròxim Workshop. La cita, divendres 13 de maig a les 18 h al Saló de Graus de la Facultat de Dret de la UA.

Inscripcions en http://www.esolympus.es/#workshops

• Dimarts, 5

La UA es reuneix amb el nou director general d'Esports de la Comunitat Valenciana

• Xarxa Vives d'Universitats

III Campionat Universitari de Carreres d'Orientació de la Xarxa Vives

Els equips de les universitats d'Alacant, Autònoma de Barcelona, Rovira i Virgili i València disputaran entre dimecres 6 i divendres 8 d'abril la tercera edició del Campionat universitari de carreres d’orientació, que tindrà lloc a Titagües i Alpont (els Serrans, València). La competició es podrà seguir a través de l’etiqueta #esportVives a Twitter, des d’on s’actualitzarà l’estat de les jornades, i des d’aquesta bitàcola.