ÚLTIMA HORA - Notícies publicades en Febrer, 2017

2005 / 2006 / 2007 / 2008 / 2009 / 2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017
Notícies publicades en Febrer, 2017
  • Dimarts, 28

El Consell Social de la Universitat d'Alacant concedeix els seus premis 2017

El Consell Social de la Universitat d'Alacant, a través de la seua comissió de Relacions amb la Societat, ha resolt els premis 2017.

Un total de 22 guardons repartits en 15 categories:

[...] PREMI MÈRIT ESPORTIU UNIVERSITARI. En reconeixement a la destacada trajectòria esportiva.

Modalitat Esportiva Individual: Rem. Cristina Gandía García

Modalitat Esportiva per Equips: Futbol Sala femení [...]

• cadu

CADU: 5a jornada - UA vs UMH (28/02/17)

Els partits que es disputen a les instal·lacions esportives de la UA són:

FUTBOL masculí, 12 h - FUTBOL SALA masculí, 12 h - FUTBOL SALA femení, 15 h

Els equips de BÀSQUET masculí, 12 h, i BÀSQUET femení, 14 h, jugaran al Pavelló Ciutat Jardí d'Alacant.

D'altra banda, es desplacen a Elx els equips d'handbol, pàdel, tennis i voleibol, tots ells en categoria femenina i masculina.

Resultats i classificacions en: http://caduua.ucv.es/

• Dilluns, 27
  • senderismo

RUTES DE SENDERISME 2016-17

PINTURES RUPESTRES DE LA SARGA - Diumenge, 26 de març

Inscripcions del 26/02 al 23/03

Informació important a tenIr en compte (es recomana portar llanterna)

Recorda que aqueixa matinada es realitza el canvi d'hora (horari d'estiu): de 2 a. m. a 3 a. m.

• Divendres, 24
  • activitats físiques

ACTIVITATS FÍSIQUES MENSUALS

INSCRIPCIONS MARÇ: Del 23/02 al 05/03

FORMA

• Dimecres, 22
  • Piscina

AVARIA PISCINA

A causa d'una avaria en el sistema de calefacció de l'aigua de la piscina, la temperatura d'aquesta podrà descendir lleugerament, encara que es mantindrà dins dels límits establits en la normativa aplicable

• Dimarts, 21
  • apda

"XXVIII Trofeu Ajuntament d'Alacant" - Millor Esportista Alacantí 2016

Per al millor esportista de la capital, en Categoria Absoluta, Categoria Promeses i Categoria Discapacitats i per a les entitats o empreses que més s'hagen destacat en la col·laboració de l'esport en la ciutat d'Alacant

• Dimarts, 14
  • Actualitat Universitària

La UA s'uneix a la lluita contra l'homofòbia en l'esport

El Vicerectorat de Responsabilitat Social, Igualtat i Inclusió i el Vicerectorat de Cultura, Esport i Llengües de la Universitat d’Alacant, a través de la Unitat d’Atenció a la Diversitat, han dissenyat un programa d’activitats per a commemorar el Dia Internacional contra l’Homofòbia en l’Esport, que tindrà lloc el pròxim dia 19 de febrer.

• Dilluns, 13

Actes pel Dia Internacional contra l'Homofòbia en l'Esport

TAULA REDONA "CONTRA LAS REGLAS"

Dia: 16/02/2017

Lloc: Sala d'Actes Germà Bernàcer

EXPOSICIÓ "DIVERSITAT SEXUAL I ESPORT"

Dia: 20/02/2017

Lloc: Plaça Olímpica (Enfront del Pavelló d'Esports)

• Dijous, 9

Autoritats en la carrera Internacional d'Orientació Trofeu Costa Blanca

/...competició celebrada al cap de Santa Pola els dies 4 i 5 de febrer.../

/...El segon dia de la competició ha assistit la Sra. Ana Echeveste Tellería Directora d'esports de la Universitat d'Alacant a la qual veiem creuant la línia de meta de la carrera juntament amb Santiago del Moral Durá president de la Federació de l'Esport d'Orientació de la Comunitat Valenciana.

• Dimecres, 8

Jesús Gomar competirà en la Copa del Món de Triatló a Ciutat del Cap

El pròxim dissabte 11 de febrer, Jesús Gomar, que pertany a l’equip de triatló de la UA, competirà en la Copa del Món de Triatló a Ciutat del Cap (Sud-àfrica), ciutat que la Unió Internacional de Triatló (ITU) ha designat com a seu inaugural.

• Dilluns, 6
  • cadu

CADU: 4a jornada - UA vs UJI (09/02/17)

Els partits que es disputen a les instal·lacions esportives de la UA són:

HANDBOL masculí, 11 h - HANDBOL femení, 13 h

Els equips de VOLEIBOL masculí, 11 h i VOLEIBOL femení, 13 h, jugaran al poliesportiu municipal de Sant Joan d'Alacant.

Els encontres de PÀDEL i TENNIS es donaran lloc al Club Atlètic Montemar (Platja de Sant Joan, Alacant) , a partir de les 11 h.

D'altra banda, es desplacen a Castelló els equips de bàsquet femení i masculí, futbol sala femení i masculí, i futbol masculí.

Resultats i classificacions en: http://caduua.ucv.es/

• Divendres, 3
  • bici UA

Tallers gratuïts ''Amb bici a la UA''

Amb l'objectiu de fomentar una forma de transport sostenible i saludable en els trasllats al campus, des de l'Oficina Ecocampus, i com a part del Pla de Mobilitat Sostenible de la Universitat d’Alacant, s'han organitzat una sèrie de tallers gratuïts dirigits a la comunitat universitària

• Dijous, 2

Cristina Gandía i Ainoa Santana en el Campionat d'Europa de Rem Indoor a París

Les integrants de l’equip de Rem de la Universitat d’Alacant, Cristina Gandia i Ainoa Santana, participaran en el Campionat d’Europa de Rem Indoor, que tindrà lloc a París, el pròxim dissabte 4 de febrer. Les dues esportistes compaginen els entrenaments del seu equip de rem de Banc Fix del Mediterrani amb els entrenaments de rem indoor, una modalitat de caràcter individual.

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel. 96 590 3400 - Fax 96 590 3464